lauantai 28. joulukuuta 2013

Flegmaattista joulua

Joo sitten pitää kaipa tehä ihan kunnon joulupäivitys.
No, meidän perheellä yleensä on tapana tehä kaikki viime tingassa ja edellisiltana/-yönä. Nyt varsinki, ku porukat oli ollu reissussa ennen joulua, niin ei ollu ollu aikaa valmistella kämppää joulukuntoon. Siispä jouluvalmistelut alotettiin aatonaattona alkuillasta. Mä pääsin nukkumaan neljältä. Jes.
 Broidin kanssa leivottiin ehkä maailman parasta suklaatuorejuustokakkua kaksin kappalein. Sen vois syödä kyllä kerralla kokonaan. Mun maustehyllyn siivoaminen lähti vähän käsistä. Lopulta mä siivosin sen seinän kaikki kuiva-ainekaapit. Maustehyllyssä olevasta laatikosta mä löysin myös supervanhan, haurastuneen rikkinäisen ilmapallon. Hupasaa. Joo, musta tuntuu, että mun joulufiilistely päättyy tähän. Koska ei sitä oikeestaan tänä jouluna koskaan ollutkaan. Laitan nyt kuitenkin nää huippulaatuset kuvat tähän. Jee.

Sulosin lahjapaperi ikinä
Lahjapaketit kuuluu kuusen alle, 
vaik olis kuinka kasvanut vanhaks!
Bounty-tryffelit
Vegaaninen joulukinkku, uuU!
... Ja vegaaninen pähkinä"mureke". I think I truly failed.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti